Bijna vertrekken! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van famvanbeekhuizen - WaarBenJij.nu Bijna vertrekken! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van famvanbeekhuizen - WaarBenJij.nu

Bijna vertrekken!

19 Juli 2014 | Nederland, Schiphol

Inmiddels aangekomen op Schiphol, even nog een lekkere maaltijd verorberen. Vanochtend toch nog de nodige stress gehad. Ik moest om 6.30u nog even richting dienstdoende apotheek in Breda omdat ik was vergeten Stephan zijn medicijnen op te halen bij de apotheek in Chaam.

Voordat we het wisten was het 9.00u en moest de auto nog ingeladen worden. Dat was nog een hele klus, 5 grote reistassen plus de benodigde handbagage. Na heel wat zweetdruppeltjes van Stephan klaarde hij na wat vloeken en schelden de klus.

Toen richting Schiphol, de koffers afgegeven en even langs vertrekhal 3 vanwaar de rampvlucht MH17 afgelopen donderdag is vertrokken. We hebben bloemen neergelegd en ik kreeg toch wel een enorme brok in mijn keel en eerlijk gezegd heb ik ook wat traantjes laten vloeien. Hier vertrokken ook allemaal blije mensen die met hun gezin een mooie reis gingen maken. Vreselijk gewoon.

Maar goed wij stappen over 1,5 uur in het vliegtuig en verwachten gewoon een veilige reis. Tot in Washington.

• 19 Juli 2014 - 12:29

Mascha:

Wat een stress in die hitte, maar 't is weer gelukt!!! Ik kan mij goed voorstellen dat het een ontroerend moment was op Schiphol en dat je er even bij stilstaat!! Lieve familie, geniet van jullie reis en leuk dat wij jullie weer kunnen volgen.

Liefs en een dikke kus van ons allemaal!!!

• 20 Juli 2014 - 09:15

Tom:

Yo Happy family,

Klein verslagje gelezen en kan me perfect inbeelden hoe Stephan zich voelde met al die zooi :-)

Vanmorgen het journaal gekeken en dacht even dat ik Iris bloemen zag neerleggen en nu lees ik dat jullie dit ook gedaan hebben dus kans groot dat zij het was. Ondertussen is het hier nog steeds bakken en braden...

Veel plezier ginder en trek wat fotookes hé :-)

Greetz

Susanne & Tom

• 20 Juli 2014 - 09:35

Ronald:

He Luitjes,

De kop is er af! Zweetdruppels bij Stephan!? Waarom laten ze zo'n oude man sjouwen als er twee van die jonge goddelijke mannen mee zijn. Waarschijnlijk hadden ze dit wel aangeboden maar heeft ie het niet gehoord. :-))

Wel even een heftige start. Goed om even bij stil te staan maar vanaf heden is het hopelijk genieten. Mooie reis in het vooruitzicht en we kijken uit naar de verslagen. Hier stijgt de temperatuur weer langzaam naar ongekende Nederlandse hoogte en gaan het zwembadje voor Sepp en Alec maar weer eens opnieuw met vers water vullen.

Caoi
    Ronald, Karin, Alec en Sepp

• 20 Juli 2014 - 12:26

Henriette:

Wij wensen jullie een hele fijneen veilige vakantie!

• 20 Juli 2014 - 14:08

Erna Knijnenburg:

Lieve familie, we missen jullie nu al een beetje!! Maar gunnen jullie deze reis na een heel hectisch jaar natuurlijk uit de grond van ons hart!! We gaan jullie uiteraard op de voet volgen en verheugen ons al op de verslagen, Mary! Het was toch ook wel een opluchting dat Lucas berichtte dat jullie veilig geland waren want het was idd heel indrukwekkend ook die tv wagens van allerlei tv stations bij Schiphol, dus heb op de terugweg na het afzetten van Luc wel een paar keer flink moeten slikken om de tranen binnen te houden. Dikke, dikke kus voor jullie allemaal van ons allemaal en we gaan het journaal even terugkijken!! XXXXXXXXX Erna, Marcel, Ruben & Michelle, David en een pootje van Sadie.

• 20 Juli 2014 - 14:12

Erna:

Vergeet ik nog het aller, allerbelangrijkste: EEN HEEL FIJNE VAKANTIE MET TOPERVARINGEN !! GENIET VAN ELKAAR EN VAN DE MOOIE TIJD DIE NU KOMEN GAAT IN THE U.S.A.!!!!

• 22 Juli 2014 - 11:24

Wilma:

Wens jullie met zijn zessen een heeel fijne vakantie en vooral voor Stephan even minder hectisch en wat rust. Hoop dat jullie van alles gaan genieten.

Groeten vanuit een warm tennisclubhuis met veel aardbeien.

gr .Wilma