10 en 11 augustus Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van famvanbeekhuizen - WaarBenJij.nu 10 en 11 augustus Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van famvanbeekhuizen - WaarBenJij.nu

10 en 11 augustus Orlando

12 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Orlando

Zondag 10 augustus Sint Petersburg – Orlando 170 km

Vandaag eerst een stuk naar het noorden gereden richting Homosassa. We gaan hier naar Homosassa Springs Wildlife State Park, hier leven alle dieren van Florida. Normaal houd ik niet van wilde dieren in gevangenschap, maar we wilden graag de manatees, of terwijl lamantijnen, zien. Dit zijn ontzettende grote, lelijke en rare beesten, maar daardoor ook wel intrigerend.

De twee zwarte beren en de Amerikaanse zee-arenden vinden we echt zielig, de overige dieren vallen wel mee. Wat dat nijlpaard daar nou deed, begrijpen we niet helemaal. We misten wel de wasbeertjes, die hebben we alleen dood naast de weg zien liggen.

Daarna rijden we door naar onze eindbestemming Orlando. We komen toevallig weer langs een outlet en aangezien de dames nog even wilden shoppen bij Victoria’s Secret, stoppen we daar nog even. We komen weer geslaagd naar buiten.

We doen weer een late check in op Koa camping Kissimee. Eerst bbq-en, we rammelen van de honger. Daarna zwemmen, de familie gaat lummelen. Ik zit in de te warme jacuzzi, 40 Graden Celsius. Het was vandaag gelukkig niet meer zo’n hele warme dag.

Maandag 11 augustus Wet ’n Wild (Orlando)

Vandaag gaan we naar een groot water pretpark. Er zijn allerlei glijbanen waar je of in banden of in bootjes vanaf gaat. Sommige zijn donker, andere met keiharde muziek, je weet niet wat je te wachten staat als je instapt. Wel echt superleuk en ik moest van de kinderen ook bijna overal in en dat heb ik dan ook maar gedaan. Je voelt je weer een beetje kind en dat is best fijn op je 48e.

’s Avonds spullen inpakken, camper opruimen en schoonmaken. Wel met de Franse slag hoor, ik heb tenslotte nog steeds vakantie. Morgenochtend gaan we de camper inleveren.

• 12 Augustus 2014 - 07:09

Marian En Peter:

Lieve mensen,

Vanuit een winderig en regenachtig Den Haag (met dank aan Bertha) nog even een berichtje van ons.

Leuk om over jullie belevenissen te lezen. Ondertussen zijn alweer wat vakantiegangers teruggekeerd en anderen vertrekken nog. Wij hebben gelukkig nog wat tegoed, maar het meebeleven van jullie avonturen is ook leuk!

Lieve groet en graag tot snel!

Peter en Marian

• 12 Augustus 2014 - 09:38

Len:

Jullie zijn allemaal kleine kinderen. Rare familie! Haha maar wel n leuke! Whoopwhoop weg met die camper nu!! Op naar t volgende! Dikke kus