26 Juli Universal Studios - Reisverslag uit Calabasas, Verenigde Staten van famvanbeekhuizen - WaarBenJij.nu 26 Juli Universal Studios - Reisverslag uit Calabasas, Verenigde Staten van famvanbeekhuizen - WaarBenJij.nu

26 Juli Universal Studios

27 Juli 2012 | Verenigde Staten, Calabasas

Vanmorgen op tijd vertrokken naar Universal Studios. Wat een enorme belevenis, wauw, echt fantastisch, dit moet je echt een keer meegemaakt hebben.
We hebben heel decadent een Front Line Pass, waardoor je de langs de hele lange rijen (van soms wel 110 min) mag lopen en als eerste plaats mag nemen. Het kostte wat, maar je krijgt er heel wat voor terug. Het is wel de moeite, anders kun je nooit alles in één dag doen.
We hebben super genoten deze dag en rijden door naar Calabasas (30 km boven Universal Studios), waar we een motel hebben: Good Nite Inn. We eten lekker Italiaans en krijgen één tiramisu als toetje van het huis voor ons allemaal, “for the family”. Daarna aan de overkant een Starbucks koffie, dit is de lekkerste koffie die er is. Regelmatig stoppen we onderweg om Starbucks koffie te halen, zelfs Stef vind het heerlijk.