25 juli Los Angeles - Hollywood - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van famvanbeekhuizen - WaarBenJij.nu 25 juli Los Angeles - Hollywood - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van famvanbeekhuizen - WaarBenJij.nu

25 juli Los Angeles - Hollywood

26 Juli 2012 | Verenigde Staten, Los Angeles

25 juli Los Angeles - Hollywood

Vandaag voelden we ons echt op en top toerist. We zijn in zo’n toeristenbusje gaan zitten die langs alle huizen van de Amerikaanse beroemdheden reed. Best wel beschamend, maar ja, er rijden zo veel van die busjes, dus wat maakt het uit.
Zo reden we langs het huis van Halle Berry, Prince, David en Victoria Beckham, The Playboy Mansion, Christina Aguillera, Madonna, het oude huis van Tom Cruise en Nicole Kidman, Meg Ryan, enz.
Ook het duurste huis van Amerika van de dochter van Bernie Eccelstone, 85 miljoen dollar.
Ook langs het huis waar Michael Jackson is overleden en het Beverly Hilton waar Whitney Houston is overleden in bad.
Tevens zien we plaatsen waar de film “Pretty Woman” is opgenomen met Richard Gere en Julia Roberts. Waar ze door Richard opgepikt wordt, waar ze haar jurk koopt en de noodtrap die Richard beklimt als hij haar komt halen. Wel leuk om te zien.
Ook het restaurant waar Marilyn Monroe ten huwelijk is gevraagd.
Daarna naar Hollywoord Boulevard, the walk of fame. Hier is het een drukte van jewelste, het doet me een beetje aan Las Vegas denken.
Hier staan alle beroemdheden op de grond vereeuwigd. Natuurlijk ga ik met m’n vroegere idool John Travolta op de foto.
Bij Michael Jackson is het erg druk.
In de verte zien we de beroemde “Hollywood” letters.
Aan het eind van de middag gaan we naar Santa Monica. Een supermooie badplaats. We liggen 2 uur op het strand en Stef 2 uur in het water.
Daarna lopen we de pier op, deze dateert van 1909. Hier loopt ook de legendarische “Route 66” op zijn einde. Route 66 is een snelweg die begint in Chicago en door 8 Amerikaanse staten loopt. Wij hebben er ook een stukje over heen gereden.
We eten in een restaurantje op de pier. Het begint nu aardig fris te worden. We gaan op tijd naar bed, want morgen de hele dag naar Universal Studios.

• 26 Juli 2012 - 20:29

Ronald En Karin:

Wie zijn nu de echte sterren!? Jullie toch? En dat hondje met roze voetjes dan... toch niet Paris Hilton afgenomen. Lekker genieten jongens en veel fun in Universal studio's.

• 27 Juli 2012 - 11:57

Loco Burgemeester Adiaanssen Te Chaam:

Beste mede bewoners van Chaam,
    Onze gemeente leest uw dagboeken en daar is Chaam trots op. Zojuist door de raad goedgekeurd ad 10 voor o nul tegen en 10 onthoudingen ( door 8 van chaam) die het gemeentehuis niet op tijd konden bereiken wegens overmatig fruit ( druivensap gegist tot een zekere
    0/0 )... Vanaf 2013 zal uw gemeente eveneens een celebrity tour inplannen te beginnen bij het aankomstbord Chaam, sightseeing langs, vanbeekhoeve , waar De bekendste Steve resideert , famous Martens beter bekend als zij de berrie niet te verwisselen met de oprichter van black berrie , Martens. Een view langs de grootste pado kweker ter wereld en vergeet niet de bieftuk, de ruif aldi, de Hubo alsmede de chaamse kiep.A afsluiter, zal u passeren langs het domein van de opgenomen speelfilm van Bert&Erni , de kaskraker u bekend met 43 Oscar nominatie's helaas niet doorgekomen in de voorronden vanJ. De Mol: " suit your swimfest" kortom kaartjes zijn in natura af te halen bij Pallieter Nv te Chaam.
    Wij groeten u daar wij ons nu opmaken voor de olympische spelen!