20 Juli Lake Havasu City - Reisverslag uit Lake Havasu City, Verenigde Staten van famvanbeekhuizen - WaarBenJij.nu 20 Juli Lake Havasu City - Reisverslag uit Lake Havasu City, Verenigde Staten van famvanbeekhuizen - WaarBenJij.nu

20 Juli Lake Havasu City

Door: famvanbeekhuizen

21 Juli 2012 | Verenigde Staten, Lake Havasu City

Lake Havasu City is een echte jet set plaats onder de Amerikanen. Ze hebben hier allemaal d’r eigen boot, de ene nog mooier en groter dan de andere.
Het is vandaag weer dik door de 40 graden en dan kun je het beste twee dingen doen. Of in het water Of op het water. We gaan vandaag dus de hele dag een boot huren. Dat is dus echt genieten met die hitte. We vullen ons koelboxje met ijsklonten en flesjes water. Je kunt hier overal een grote zak van 3,5 kg ijsklontjes kopen. Dat is zo ideaal. Het water vliegt er doorheen. Er liggen waterski’s in de boot en Stephan gaat waterskiën. Lotte en Iris weten niet wat ze zien, dit hadden ze niet verwacht van hun vader. Ook Lucas doet een poging, maar geeft het op na vier keer proberen.
Stef, Lotte en Lucas gaan ook nog wake-boarden.
Tussendoor nemen we een duik in het verfrissende water.
We gaan lunchen bij Shugrue’s met uitzicht op de London Bridge, zalig om weer even in een airco gekoelde ruimte te zijn.
De lunch is werkelijk verrukkelijk!!
De Amerikanen staan met hele groepen bij elkaar in het water met drankjes in hun handen, wel maf om te zien.
We hebben inmiddels een andere camping genomen, Islander Resort, één van de beste campings tot nu toe, maar de ligging gister was bezig.
Gelukkig is het ’s avonds minder heet.
En dan hebben we een enorm probleem, de w.c. is verstopt!!! We plassen er alleen in ’s avonds, ’s morgens en ’s nachts, of als de openbare w.c. te ver weg is .
Maar nu het w.c. papier één grote prop geworden. Na een half uurtje gekluns pakt Stephan de stok van de parasol en roert een aantal maal door de pot en gelukkig schiet de prop erdoorheen. Da’s mooi, bedankt, Wido.
Voor het eten weer de bekende spaghetti. Stef zegt onder het eten: “Ik wil later een vrouw, die net zo lekker kan koken als mama”!!! Is dat niet het mooiste compliment wat je als moeder kunt krijgen?! Dank je wel, Stef.
Nog even koud douchen gaat helaas niet lukken, zelfs het koude water is warm.
’s Avonds vroeg naar bed, we zijn versleten na zo’n hele dag op het water.

• 21 Juli 2012 - 16:52

Ronald En Karin:

G...v... ik ben zo niet jaloers. Heerlijk om te zien. Mannen, met wake-boarden is het wel de bedoeling dat je erop gaat staan. Stepan, that's the way.. sportief en laat die jeugd maar eens een poepje ruiken. Stephan, ik krijg wel het idee dat die zonnebril iedere keer een stukje kleiner wordt!? -:) Stef, wat een complimenten aan je moeder..ik zou zo lang mogelijk thuis blijven wonen. Lekker eten, vakanties.... Zonnetje hier gaat er langzaam doorkomen en ik heb de BBQ als schoongemaakt vandaag. Het gaat zo tegenvallen als het morgen niet doorgaat. Keep you posted. Caoi

• 21 Juli 2012 - 19:45

Kim Holland:

Had nog zogewaarschuwd in mijn vorige reactie van gisteren. Te vol hè Stephan ? Dan is het niet meer te houden, dan gaat ie als de brandweer. Een goede tip: niet gewipt, yoghurt geflipt!

• 21 Juli 2012 - 19:50

Tante Nel:

He jonge das nie normaol diene kop van ouw, Gé mot meer smere of uit smere die bayzwitsal. Altijd hadde gij een babyfaceke hè, Gé mist nog Nen tutter en Nen knein. Op tijd op het Potter hè Stephan en ook er op tijd van af hè , der zijn nog meer boskakkers, hè. Nou ajuu en succes doar.

• 21 Juli 2012 - 22:43

Kiki:

Iedere keer zo ontzettend leuk om jullie "dagboek" te lezen .... Enjoy!!!! Xx

• 24 Juli 2012 - 08:47

Marcel:

Ziet er goed uit , dat waterskien !
    Groetjes Marcel