Dinsdag 10 juli Hoover Dam – Virgin 230 km - Reisverslag uit Virgin, Verenigde Staten van famvanbeekhuizen - WaarBenJij.nu Dinsdag 10 juli Hoover Dam – Virgin 230 km - Reisverslag uit Virgin, Verenigde Staten van famvanbeekhuizen - WaarBenJij.nu

Dinsdag 10 juli Hoover Dam – Virgin 230 km

Door: famvanbeekhuizen

11 Juli 2012 | Verenigde Staten, Virgin

Dinsdag 10 juli Hoover Dam – Virgin 230 km

Op tijd opgestaan, camper ophalen, boodschappen doen, ontbijten in de camper.
Shit, de koelkast en vriezer doen het niet meer. Fijne camper hebben wij zeg. Maar hopen dat ze het langzaam weer gaan doen. De camper heeft natuurlijk 2 dagen in de brandende hitte van 45 graden C gestaan. Toch maar boodschappen gedaan, en een piepschuime koelboxje gekocht met heel veel ijs erin. Nu maar afwachten.
Nu onderweg naar Hoover Dam, 48 km van Las Vegas.
De Hoover Dam is een betonnen boogdam in de Colorado River ter hoogte van de Black Canyon.
Een mooi plaatje om te zien, maar nou ook weer niet zo de moeite.
Oh ja, niet onbelangrijk, het is vandaag 47 graden, het zijn wel record temperaturen hier.
Daarna rijden we terug naar El Monte RV, het camperbedrijf, omdat de koelkast dus kapot is.
Ze gaan een nieuwe koelkast plaatsen waarop we 4 uur hebben gewacht. Het duurt 4 uur voordat deze ook weer koud is, maar 1 keer raden, deze doet het dus ook niet bij aankomst op onze volgende camping. Ik kan wel janken. Wat een klote zooi zeg, het is 47 graden en dan heb je geen koelkast, dat kan toch niet.
Ik heb al het eten wat we vanmorgen gekocht hadden weg moeten gooien.

We zitten nu een nieuwe staat: Utah. En het is hier een uurtje later. Dus nu zijn we 8 uur later dan in Nederland. We zitten nu op een fijne camping, Zion River Resort in Virgin.
De kinderen gaan lekker zwemmen en ik stuur een hele boze mail naar El Monte.
Stephan gaat morgen een elektrische koelbox halen en ik ga morgen heel boos een paar telefoontjes doen.

• 11 Juli 2012 - 06:19

Mascha:

Het is hier vandaag rond de 15, 16 graden, toch niet zo erg als ik jullie berichten lees. Ik zou ergens met mijn kont in een watertje gaan zitten en er nooit meer uit komen!! Niet te doen zeg die temperatuur! Volgend jaar Alaska misschien, ook mooi. Veel sterkte met de koelkast!

• 11 Juli 2012 - 06:36

Kiki:

tjonge jonge..das echt balen, hoop dat het probleem "koeling" snel is opgelost!

• 11 Juli 2012 - 18:46

Zorgbarend De Griek :

Wanneer gaan jullie eens eten bij mij, elke keer bbbqen of spaghettislierten dat is het ook niet! Oh ja in een zwitserse chalet op wielen gaat het dus ook niet worden. U zijt van harte welkom,

Zorba

• 11 Juli 2012 - 18:51

Tante Nel:

Del monte , das zijn toch die blikke meh peerkes, perziken . Das kei goed dus begrijp ik er niets van da hullie een paar boze telefoontjes gaot doen. Ga dan bietje eten bij zorba den Griek!

• 11 Juli 2012 - 18:53

Wendy:

Boze mary.... Oewh, dat wil ik niet meemaken!! :-)
    47 graden is echt veel! Hier wel een beetje minder

• 11 Juli 2012 - 18:59

OMe RImy:

Hi,lieve mafkezen
    Ziet er helemaal top uit mooie foto s en heerlijk met jullie gezinnetje. Vergeet niet Venice beach te bezoeken.
    En zeker Carmel was CLint Eastwood burgemeester.heel bijzonder plaatsje.met mooie golfbaan pebblebeach aan de 7 Miles drive. Dikke kus en geniet nog lekker Xxx

• 11 Juli 2012 - 19:10

Only Juul :

Hè smiegeltje , als je die kreeften die ik heb meegegeven maar niet hebt weggegooid, die zijn warm ook lekker!!!!

• 12 Juli 2012 - 11:54

Opa Bertje En Lily:

Zo, ons Maria baalt een beetje, kan ik ook best begrijpen.Ons vorige bericht hebben jullie zeker niet ontvangen. We hebben tot nu geen mails kunnen verzenden... Opa deed zijn best maar het lukte niet.
    Als we de photos bekijken is het toch heel mooi. Hier is alles OK, we liggen alle dagen naakt in het zwembad en Opa breng mijn Duveltje aan de Jacuzi met een string aan. De 3 honden zwemmem nu al kopje onder heen en weer en de konijntjes zitten aan de rand met hun oortjes te klappen. Je ziet het maar het is hier ook leuk tussen de druppels door.
    Maria, Oma komt morgen op de koffie. Dikke kussen voor jullie . Tot binnenkort.