Zondag 15 juli Arches National Park – Monument Val - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van famvanbeekhuizen - WaarBenJij.nu Zondag 15 juli Arches National Park – Monument Val - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van famvanbeekhuizen - WaarBenJij.nu

Zondag 15 juli Arches National Park – Monument Val

Door: famvanbeekhuizen

16 Juli 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Zondag 15 juli Arches National Park – Monument Valley 230 km

Vanmorgen een bezoek gebracht aan Arches (bogen). Er loopt 1 weg door het park, dus je komt alles vanzelf tegen. Alle rotsen hebben een naam gekregen, zoals the Three Gossips, Sheep Rock en The Courthouse. Het zijn weer mooie tafereeltjes, maar de kinderen beginnen de rotsen en bergen een beetje beu te worden. Wel te begrijpen hoor.
We doen een korte wandeling (800 m) naar the Double Arch. Daarna willen we the windows walk nog doen, maar het lijkt allemaal zo veel op elkaar, dat we terug keren.
We rijden door naar de Sande Dune Arch, een mooi plekkie om foto’s te maken. Zo, nu hebben we dit park ook wel gezien en rijden richting Monument Valley.
Onderweg komen we in een heuse storm terecht. We zien in de verte op de bergen al wat stofwolken. Dan zitten we er midden in, takken, bomen, bladeren vliegen op onze camper af, best wel eng.
Onderweg weer veel regen, tot aan onze camping “Gouldings Campgrounds”. Als we gesettled zijn, gaat de zon schijnen, heel apart hoor, het is ons weer gegund.
We gaan even lekker borrelen met een heerlijke tapenade en de kinderen gaan zwemmen in het overdekte zwembad.
Ik neem een bedje buiten bij het zwembad in de felle zon.
Vanavond weer een bbq en morgen een 3,5 uur durende toer door het park. Lekker zitten met z’n allen en een beetje om je heen gapen.

• 16 Juli 2012 - 06:00

Marcel/Marjolein:

Hoi,

Eindelijk hebben we wifi dus snel maar eens de USA familie volgen.
    Wat een prachtige foto"s van de vele
    verschilende landschappen.
    Nog veel plezier daar!
    (hier alles ok en heel veel fun op het water)

Groetjes

• 16 Juli 2012 - 06:13

Mascha:

Hey,

Ziet er weer fantastisch uit, lijkt op Marokko Atlas. Wij zeggen altijd dino-landschappen. Wij gaan nu beginnen aan de laatste week voor de vakantie, hebben er zin in.

• 16 Juli 2012 - 07:51

Bas:

Ola familie van Beekhuizen, hier alles zijn gangetje. Dominique is met 8 vriendinnen vertrokken naar Gran Canaria en Manou is flink aan het werk. Afgelopen zaterdag was het Extrema*, ze heeft ijs verkocht, maar het heeft de gehele geregend. David Guetta was een van de DJ’s.
    Deze week is de bouwvak begonnen en dat merk je meteen. Hier op het industrieterrein is het een stuk rustiger.

Ons moeder moet nog wel een beetje wennen aan de nieuwe telefoon maar ze drukt op verschillende knoppen en ineens heeft ze iemand aan de telefoon. Het duurt ook wat langer voordat ze opneemt. Jullie krijgen de groetjes van haar.

Dat knietje van je Mary is zeker niet gewend aan al dat natuurgeweld. Ziet er wel stoer uit.

* Voor degene die het niet weten Extrema is het grootste dance festival van Nederland

• 16 Juli 2012 - 13:39

Bertje En Lily:

Eerst en vooral de groetjes van Lisa.

Het is hier vandaag weer regen, regen en regen...Opa vind het niet erg, hij kan heel de namiddag naar de tour kijken.
    Gezellig, zeg!
    Opa Bertje heeft al meerdere keren Stephan gebeld, maar no answer. Hij zou graag jullie stem nog eens horen.

Leuke foto's en blij dat alles goed gaat met jullie. Maria wat heb je aan je knie gedaan, tegen een rots gelopen?

Een dikke kus voor jullie allemaal vanuit huize chaam.

• 16 Juli 2012 - 16:12

Erna, Marcel & Boys:

We zijn natuurlijk in feeststemming - en jullie begrijpen vast waarom - ondanks het slechte weer hier.Lekker opgelucht ook want dat hebben onze kanjers toch maar mooi geprestreerd !! Lotte natuurlijk ook gefeliciteerd en the whole family natuurlijk lekker een goede borrel nemen hierop! Trouwens ook een superprestatie van Stephan om met hoogtevrees op zo'n weg te rijden als jij schreef, Mary!! Nog heel veel reisplezier en vooral blijven schrijven en fotograferen, dan hebben wij ook nog een beetje vakantiegevoel. Dikke kus voor iedereen vanuit een vooral nat Nootdorp!!!

• 16 Juli 2012 - 18:11

Ronald En Karin:

Ola,

Reis gaat voorspoedig en wat zullen jullie afgetraind zijn na al die wandelingen. Monument valley here we come! Volgens mij zijn daar nog wat oude volksstammen die daar bivakkeren dus ik zou de dames maar goed verstoppen. Tenzij ze vallen op mannen zonder tanden. :-) Machtig die reis maar ook erg gezellig zo te zien. Dancing between de rocks.

• 17 Juli 2012 - 10:05

Sophie:

Het is zo leuk te lezen jullie avonturen, ook dat het een beetje gewoon gaat worden de landschappen. Het is zo prachtig om op de foto's te zien. Blijf er maar echt van genieten. Maar om lekker te zwemmen , te eten en drinken daar kan een mens toch echt niet buiten. Veel plezier hoor, ik blijf jullie volgen.