27 Juli Calabasas - Pismo Beach 280 km - Reisverslag uit Calabasas, Verenigde Staten van famvanbeekhuizen - WaarBenJij.nu 27 Juli Calabasas - Pismo Beach 280 km - Reisverslag uit Calabasas, Verenigde Staten van famvanbeekhuizen - WaarBenJij.nu

27 Juli Calabasas - Pismo Beach 280 km

29 Juli 2012 | Verenigde Staten, Calabasas

We rijden nu langs de kust richting San Francisco.
Dit schijnt een hele mooie route te zijn, maar dat zal dan nog wel moeten komen, want tot hiertoe is het maar saai.
Onderweg stoppen we twee keer omdat we dolfijnen zien zwemmen, één groep heel ver weg en twee dolfijnen vlakbij.
Het blijft een mooi gezicht.
We rijden verder naar Santa Barbara, een prachtig plaatsje. Ze noemen het hier de Franse Riviera van Amerika. We lopen de hele oude pier op. Daar zitten twee pelikanen in het zonnetje. We maken er foto’s van.
Wat hier wel heel apart is is dat er overal borden staan met evacuatie routes als er een tsunami komt. Daar moet je natuurlijk niet aan denken, maar zeebevingen komen hier helaas vaak voor, maar zonder directe gevolgen.
We lunchen op de pier.
Als we aankomen in Pismo Beach vliegen er honderden pelikanen.
We staan op een klif naar ze te kijken en worden blij verrast door een “poepende” pelikaan. Stephan, Lucas en ik zitten helemaal onder, gatverdarrie.
We overnachten in Spyglass Inn.

• 29 Juli 2012 - 13:07

Wendy:

Uit zo'n pelikaan zal al wel wat meer komen dan uit een mus! Ieuw! :-)

• 29 Juli 2012 - 16:43

Fam Knijn:

Hoi lieve familie, terwijl ik deze reactie schrijf, wint Marianne Vos olympisch goud bij het wielrennen !!! Het regent pijpenstelen daar in Engeland, maar hier is het lekker weer, ongeveer 20 grd, beetje wind en een zonnetje. Wat een geluksvogels zeg, zomaar een berg pelikanenshit over je heen krijgen, dat belooft veel goeds, toch!!?? Alles verder oké hier, nog gezellige laatste dagen daar en we vinden het toch ook wel weer erg fijn om jullie donderdag op Schiphol te zien, dikke kus van ons!!