Don’t worry…….. - Reisverslag uit Beatty, Verenigde Staten van famvanbeekhuizen - WaarBenJij.nu Don’t worry…….. - Reisverslag uit Beatty, Verenigde Staten van famvanbeekhuizen - WaarBenJij.nu

Don’t worry……..

Door: famvanbeekhuizen

08 Juli 2012 | Verenigde Staten, Beatty

Don’t worry……..

Lieve familie en vrienden,
Ik merk aan de reacties dat jullie je een beetje druk maken om onze airco. Maar even voor de duidelijkheid, we zijn niet door Death Valley gereden, daar mag je nl. niet met een camper doorheen. We zijn er eigenlijk parallel langs gereden. Toevallig heet onze camping wel zo. En de airco voorin de camper doet het wel, alleen achter niet. We rijden zo naar Las Vegas en daar staat de camper 2 dagen op een parkeerplaats en daar komen ze de airco maken.
Dank je wel voor jullie reacties, is zo leuk om te lezen. Het eerste wat we doen als we ’s morgens (om 5.30 u) wakker zijn.
Tot in Las Vegas, en idd Bas, What happens in Vegas, stays in Vegas, hahaha…….

• 08 Juli 2012 - 22:12

Nel ( Beekstraat):

He , net Ome Co gezien ,van de zwanendries, wah ken die toch maauwe over die wielrenners, beh echt wel blij als den toer de frans voorbij is, probeer hen uit te leghe dat ut de Tour de France is , maar is zo eigeweis als het deh achterkant van een kaamse kiep, of veul beter als nen kaamse pel, Zit hem te vertellen over ullie dah gullie jel ver op vakantie zijn, en dah ullie een soort Michelin reis aan het make zijn en dan gullie allemaaL ITALIAANSE EN BELGISCHE EN FRANSE gerechten eten. En dah als ie stephan ziet dan em al op een Michelin pop begint te lijken. Wit ik veul dus hij zeeh dat ik moar op war ben de gij nou.nl most kijke, begreep er jelemoal niks van , ik zeeh nog dah ik op de beekstraat woonde. Nee zeh hij ge mot op de pc kijke, Ik zeh da ik alleen moar ziggo had en zo n telefoon op mijne nek , moar dar stoat allen moar cijfer 1-2-3 op. Toen ben ik moar naar Jo gelope, maar die was nie thuis, die was bij An in de Blokkenweide, Most ik omlope want ze woare behzeg meh werken, dus via de Meijsberg. Kom ik dor aan, wat denkde gij?
    Ze woarre thuis, ik aan An gevroage om te kijken waar ben de gij .nl wat denkde gij?
    Ze zeh deruit ge hed te veul gezope Nel, ach al niet wit dat ik in de Blokkenweide woont , dan motte gij moar ophoepele,
    Enfin 7 uur verder hedde ik toch effe kunnen kijke op ullie site. Ik volg ullie, en zijn de honden der ook bij?

• 08 Juli 2012 - 22:29

T.O.A ANWB:

Auto airco reparatie
    U, als bezitter van een Chalet op 4 wielen met airconditioning, gaat er vanuit dat deze wordt onderhouden door de garage als u deze chalet wegbrengt voor een onderhoudsbeurt. In de praktijk blijkt dat echter niet zo te zijn. Vaak wordt er een "controle" of een "airco check" aangeboden. Maar wat wordt daarmee bedoeld? Wat wordt er precies gecontroleerd? Hoe wordt uw auto airco onderhouden? In de praktijk blijkt dat heel verschillend te zijn. U alsdomme klant weet niet waar u aan toe bent.

Realiseert u zich dat er ± 500 tot 1000 gram koudemiddel in een airco systeem zit en dat dit door een natuurlijk proces vermindert. Dat is ongeveer 8 tot 15% per jaar. D.w.z. ± 50 tot 100 gram koudemiddel. Daar ziet u niets van terug. Dit verdwijnt in de ozonlaag. Is uw chalet nieuw, dan zult u daar niets van merken. De problemen ontstaan meestal bij chalets ouder dan 3 jaar. Doordat uw airco te weinig koudemiddel heeft, heeft uw compressor te weinig olie om gesmeerd te worden. Het gevolg daarvan kan zijn, dat de compressor te heet wordt en daardoor vast loopt. Dit heeft als gevolg, dat de aandrijfsnaren breken, waardoor op dat moment de stuurbekrachtiging wegvalt plus de waterpomp en de dynamo. Kortom u staat stil met uw chalet.

U kunt deze ellende voorkomen door elk jaar uw airco preventief te laten onderhouden. T.O.A Service is daarin gespecialiseerd. Met onderhouden bedoelen wij niet alleen even het bijvullen van uw airco. Hier komt meer bij kijken.

T.O.A Airco Service voldoet aan alle milieu eisen opgedragen door O.BAMA

• 09 Juli 2012 - 08:07

Only Juul:

hey Lieverds!!!
    Tjeemig, wat ziet dat er allemaal gaaf uit!! zijn jullie al in LV , ik wil trouw foto's zien!!! En zet voor mij maar in op rood, want roze is er niet, goed veel!!
    Ga er lekker van genieten jongens, dikke kussen!

• 09 Juli 2012 - 14:59

M, E, Ruben & David:

Good Morning!!! Terwijl wij hier aan een bakkie thee zitten, komt gelukkig de zon even om een hoekje kijken. Temp houdt nog niet over, ca 21 gr. David heeft z'n 1e sollicitatiegesprek bij de C1000 achter de rug en gaat de komende 3 weken di, do en za middag vakken vullen....Heb al aan hem gevraagd of ze weten dat hij altijd "zo" komt en er dan "al" is, maar daar kon hij niet om lachen. Mogen er geen boodschappen gaan doen natuurlijk! Betekent wel helemaal geen jongens om heen de komende week op die middagen, Marcel gewoon in zijn afreageerkantoor (toch werk zat) dus dat wordt genieten voor mij en Sadie ;-))!! Nee, hoor, mis jullie best wel !! Een heel fijne dag verder!! Dikke kus van ons!!

• 10 Juli 2012 - 14:19

Sophie:

Hai, fam vanbeekhuizen,
    Wat een super mooie en leuke reis maken jullie daar in de VS.
    Het is zo enig om jullie met deze reisverslagen te volgen.
    Genieten, alleen maar genieten, toegewenst!
    Groetjes SophieX.