Stress voor vertrek - Reisverslag uit Chaam, Nederland van famvanbeekhuizen - WaarBenJij.nu Stress voor vertrek - Reisverslag uit Chaam, Nederland van famvanbeekhuizen - WaarBenJij.nu

Stress voor vertrek

Door: famvanbeekhuizen

02 Juli 2012 | Nederland, Chaam

Nou nou, dat is weer ff stressen zeg, die laatste dag voordat je vertrekt.
Wilden we de stoelen in het vliegtuig reserveren, heeft Lucas geen toegang tot Amerika.
Heel fijn, we zijn al de hele ochtend aan het bellen met de KLM, ambassade, Esta, enz.
We hebben wel een document waar duidelijk opstaat “toestemming verleend”. Na het zoveelste telefoontje met de KLM zegt die man dat ze bij grote groepen er eentje uitpikken ter extra controle (of zou Lucas dan toch een bank overvallen hebben?!).
Ja pech dan, dan mag hij niet mee. Dus dat wordt nog spannend morgen op Schiphol.

Gelukkig is het weer hier eindelijk goed, hopen dat het voor alle thuisblijvers zo blijft.

Tot snel vanuit San Francisco!!!

• 02 Juli 2012 - 15:06

Sophie Wolst:

Komt allemaal goed. Een hele goede vliegreis.

• 02 Juli 2012 - 16:50

Mascha:

Ach, Lucas wordt morgen extra uitgebreid gefouilleerd en dan is het vast opgelost.
    Goeie reis en veel plezier in de USA.

• 02 Juli 2012 - 18:17

Loes:

Tuurlijk!

• 02 Juli 2012 - 19:03

Marcel/Marjolein:

Wat gek Lucas komt toch uit een heel nette familie.
    Goede reis met zn alle !

Groetjes van de bunnies

• 02 Juli 2012 - 19:38

Jos Gielen:

Lieve mensen,
    Lekker genieten van deze topreis en tot over een paar weken! (ik werk wel door hoor!!)

• 04 Juli 2012 - 21:27

Kiki:

Sorry voor late reactie... Hoop dat lucas er toch bij is!!! Enjoy!!! Xx

• 05 Juli 2012 - 13:02

Erna & Marcel:

Komt het toch uit.....!!! En jullie dachten dat Lucas zo'n nette jongen was.....
    Gelukkig alles toch nog goed gekomen en in de States be-/geland. Heel veel plezier allemaal en we zijn benieuwd naar jullie verhalen!! Lieve groeten van ons uit Nootdorp en een lik van Sadie.