Woensdag 23 juli Front Royal – Natural Bridge 272 - Reisverslag uit Natural Bridge, Verenigde Staten van famvanbeekhuizen - WaarBenJij.nu Woensdag 23 juli Front Royal – Natural Bridge 272 - Reisverslag uit Natural Bridge, Verenigde Staten van famvanbeekhuizen - WaarBenJij.nu

Woensdag 23 juli Front Royal – Natural Bridge 272

25 Juli 2014 | Verenigde Staten, Natural Bridge

Vandaag gaan we naar Shenandoah National Park. We rijden de Skyline Drive, een afstand van 170 km. We bevinden ons momenteel in de staat Virginia. Het is eigenlijk één groot bos, wat aan het einde best saai begint te worden.

In één keer uit het niets staat er een beer naast de weg. Lotte en ik worden echt heel hysterisch en Iris schrikt zich wezenloos, want ze weet niet wat er aan de hand is en verwacht dat we zo een ravijn in rijden. Gelukkig kan ze de beer nog net door het zijraam zien. Twee tellen later loopt er een baby beer langs de weg. Weer spelen er hysterische taferelen af in de camper. Wat een geweldig gezicht was dit, het was net zo’n knuffeldier uit de winkel. Helaas konden we niet stoppen.

We zijn zo blij dat we beren gezien hebben, we hadden het heel erg gehoopt. Daarna maken we een mooie wandeling van 2,4 km richting de Dark Hollow Falls, een waterval op speciaal verzoek van Stephan. Het is een pittige wandeling, op het bord staat ook dat vooral de terugweg een Challenge is, dat was het dus ook.
We lunchen op een picnic-area, waar de hertjes rondlopen, er schijnen er 5000 te zijn in dit park.

Als we het park verlaten hebben, gaan we tanken en even langs de Mac Donalds om op internet te kunnen om een dichtstbijzijnde camping te zoeken. Het wordt een KOA-camping in Natural Bridge. Het is erg warm, 31 graden en er wordt even dankbaar gebruik gemaakt van het zwembad.

De eerste drie wasjes worden gedraaid. De bbq wordt weer aangestoken en dat is weer genieten van die heerlijke steaks hier. En natuurlijk ook weer het kampvuur, maar het is echt veel te warm om er bij te zitten.

• 25 Juli 2014 - 00:32

Len:

Hee West Virginia! Country roaaaadssss, i beloooooong, west virginiaaaaaa;)

• 25 Juli 2014 - 20:19

Ronald:

Machtig he die beer ervaring. Ik kan het nog herinneren van onze trip in Canada. Gerard wilde nog uitstappen om hem van wat dichterbij te bekijken. Wij moesten hem echt tegenhouden. Het is je eerste reactie maar knuffelen is er niet bij. Verder mooie beelden en jullie hebben het zo te zien relaxed en erg naar de zin. Ook de BBQ zit weer vast in het programma. Top!

Wij zijn vanaf morgen off-line maar hopen jullie vanuit Frankrijk voor de komende weken te volgen. Caoi

Ronald, Karin en de kids