Dinsdag 5 augustus Key West - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van famvanbeekhuizen - WaarBenJij.nu Dinsdag 5 augustus Key West - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van famvanbeekhuizen - WaarBenJij.nu

Dinsdag 5 augustus Key West

06 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Key West

Deze morgen met onze luxe golfkar richting het stadje. Stef mocht een jetski huren. Hij moest eerst een theorie-examen afleggen. Hij was nog geslaagd ook, best knap in het Engels, met een beetje hulp van zijn moeder en zus. Stef ging even heerlijk een half uurtje genieten op het water. Wij settlen ons weer op de sunset pier en na een half uurtje komt ie weer de hoek om met een big smile.

We gaan lunchen in de haven, op dat moment heeft een man een aantal vissen gevangen die op de kade liggen. Hij gaat de vissen schoonmaken en gooit het visafval terug in het water. Hier liggen de Tarpons, enorme grote vissen van zo’n twee meter lang, te wachten op het voer. Het is een mooi gezicht. De vis die hier gevild wordt, staat natuurlijk als “catch of the day” op de kaart.

We bellen een taxi en gaan naar een strandje. Het ziet er niet uit. Er ligt eerst een meter bruine prut, het stinkt, het water is smerig, gadverdamme. We lopen een stukje verder, maar het wordt er niet beter op. Ik bel de taxi weer en vraag of hij ons naar de camping kan brengen.

Totaal oververhit ploffen we in het frisse water van het zwembad waar we verder de hele middag doorbrengen en nog wat ervaringen uitwisselen met andere Nederlanders. ’s Avonds een bbq-tje en verder de avond aan de oever doorgebracht in kaarslicht. Gelukkig is het niet meer zo warm en vochtig.

• 06 Augustus 2014 - 15:31

Nadine:

Geweldig die golfkar :) great look
    doet me wat denken op zo'n Flinstone's Car