Dinsdag 29 juli St. Augustine – Cape Canaveral - Reisverslag uit Cape Canaveral, Verenigde Staten van famvanbeekhuizen - WaarBenJij.nu Dinsdag 29 juli St. Augustine – Cape Canaveral - Reisverslag uit Cape Canaveral, Verenigde Staten van famvanbeekhuizen - WaarBenJij.nu

Dinsdag 29 juli St. Augustine – Cape Canaveral

30 Juli 2014 | Verenigde Staten, Cape Canaveral

We zakken verder af richting het zuiden en nemen de weg A1A. Deze weg loopt langs de zee, maar helaas niet helemaal. Plotseling stopt deze weg en moeten weer een heel stuk terug rijden. Zalig om nu voortaan de snelweg te mijden. Er staan prachtige houten huizen op hoge palen op de stranden.

We gaan eerst nog even de natuur in en gelukkig zien we nu wat meer wildlife. De krokodillen liggen hier gewoon in de riviertjes langs de weg. Bij de aanblik van de eerste krokodil, deze was trouwens ook enorm groot, want hij opende net zijn enorme muil, was het weer even gillen.
Verder zien we nog dolfijnen, een kraanvogel, een wasbeertje en wilde zwarte varkens.

Hierna gaan we naar het Kennedy Space Center. Dit is echt heel erg interessant. De space shuttle “Atlantis” die al 32 keer de ruimte in is geweest, wordt er tentoongesteld. En nog veel meer, teveel om allemaal in het verslag te schrijven. We gaan met een bus over het terrein en komen ook bij de lanceerplatforms. We kijken 3D films en de kinderen gaan in een simulator. Het was een super mooie dag.

Dan gaan we naar de camping, die Stephan deze keer heeft uitgezocht. En natuurlijk is dit de goedkoopste tot nu toe, haha, 42 dollar. De Carver’s Cove RV Resort in Cape Canaveral. Het is camping waar de mensen voornamelijk vast wonen. Maar het is prima, de camping ligt aan de Banana River. We denken een zeehond te zien zwemmen in de rivier, maar het zal vast een otter geweest zijn.
’s Avonds de famous bbq.

• 30 Juli 2014 - 22:02

Mascha:

Nou Stephan, een beetje uit te houden met die gillende keukenmeiden? Jullie hebben weer flink wat wildlife gezien! Zie ik hier ook wel hoor in de huiskamer, een stel varkens die aartslui in de bank hangen en van zich af lopen te sch.......! Maar goed ik zit liever bij jullie in de camper!!! Groetjes en tot morgen!!!

• 31 Juli 2014 - 11:10

IIda En Cor:

Hallo,Allemaal

Wat een schitternde reis he.Ja,een wisselend landschap van drukke steden naar wildlive en eenzaamheid van bossen,bergen en rivieren naar het zon overgoten Florida is prachtig om dit allemaal te zien.We hebben nog niet eerder gereageerd omdat zoals je weet wij dezelfde reis gaan maken In september.We starten in New_York en bij Savvannah buigen we af en gaan dan via de kust naar boven met als eindpunt New-York.
    Voor jullie nog een hele fijne vakantie en nog heel veel plezier, we blijven het volgen

Gr Ida en Cor en de Beestjes

• 31 Juli 2014 - 21:55

Ronald:

Ola Luitjes,

Even een berichtje uit het zuiden van Frankrijk aan onze globbetrotters in the USA. Hier alles goed en de mannen vermaken zich opperbest. Uiteraard is onze view nagenoeg gelijk elke dag maar zeker niet vervelend. Bij jullie wee mooie beelden en ervaringen. Er afwisselend al is de BBQ toch iets wat iedere keer terugkomt. Ik zal nog eens een BBQ houden dan weet ik zeker dat jullie goed geoefend zijn en een lekkere aardappel salade van Lucas gaat er altijd in! Hihi Enjoy en volgen jullie op de voet.

Gr Ronald, Karin, Alec en Sepp