22 juli Palm Desert – Lake Elsinore 140 km - Reisverslag uit Anaheim, Verenigde Staten van famvanbeekhuizen - WaarBenJij.nu 22 juli Palm Desert – Lake Elsinore 140 km - Reisverslag uit Anaheim, Verenigde Staten van famvanbeekhuizen - WaarBenJij.nu

22 juli Palm Desert – Lake Elsinore 140 km

24 Juli 2012 | Verenigde Staten, Anaheim

Deze morgen enorm geshopt in een outlet. Ieder merk heeft zijn eigen winkel, dus kun je nagaan hoeveel winkels er zijn. Alles wordt met enorme kortingen verkocht, vaak 50% of meer. We vermaken ons er wel een paar uurtjes.
Ook kun je hier 2 paar Uggs kopen voor de prijs van 1 paar in Nederland. Dus je voelt hem al aankomen, de meiden kiezen ieder twee paar uit.
Daarna rijden we door naar Lake Elsinore. We komen terecht op een ouwelullen camping, Crane Riverside RV Resort, maar een prachtige ligging, je loopt zo weer het strand op naar het meer en het is er heel rustig. Het water van het meer is alleen nogal groen van kleur. Dus ik blijf op het strand met mijn voeten in het water met mijn boek. De temperatuur is een stuk aangenamer hier, zo rond de 30 Graden.

23 juli Lake Elsinore – Anaheim 74 km

Vanmorgen lekker rustig aan gedaan. De laatste wasjes gedraaid, de camper vast wat schoongemaakt, wel met de franse slag hoor. Dus dat is zo gepiept.
Na de middag gaan we weer op pad richting Anaheim. Onze laatste camping, Orangeland RV Park. ’s Middags nog een paar uurtjes aan het zwembad en dan alles inpakken en opruimen. Altijd een heel gesjouw, maar het moet even. En dan voorlopig onze laatste bbq, maar goed ook, want dit worden we een beetje beu.

• 24 Juli 2012 - 14:21

Wendy:

Morgen voorspellen ze hier ook 30 graden! :-)