21 Juli Lake Havasu City - Palm Desert 300 km - Reisverslag uit Palm Desert, Verenigde Staten van famvanbeekhuizen - WaarBenJij.nu 21 Juli Lake Havasu City - Palm Desert 300 km - Reisverslag uit Palm Desert, Verenigde Staten van famvanbeekhuizen - WaarBenJij.nu

21 Juli Lake Havasu City - Palm Desert 300 km

Door: famvanbeekhuizen

Blijf op de hoogte en volg

22 Juli 2012 | Verenigde Staten, Palm Desert

Ik heb vandaag eigenlijk weinig te melden, maar omdat er iedere dag zo rond deze tijd een verslag komt, dacht ik laat ik toch maar wat schrijven. Het volgende verslag gaat wat langer duren.
We zijn nl. onderweg naar Los Angeles. Nu nog 200 km. Voor morgenavond hadden we thuis al een camping besproken. Nu zoeken we voor vannacht op internet en kijken wel waar we terecht komen. Het is hier nl. geen seizoen en dwz dat de campings zo goed als leeg zijn. We zitten nu op Emerald Desert RV Resort. Hier kunnen zo’n 200 tot 250 campers staan (schat ik) en ik zie er welgeteld 3 om me heen. Tsja, logisch, welke idioot gaat op vakantie in een woestijnklimaat met temperaturen van dik boven de 40 Graden. Er zitten hier daarom een paar verdwaalde Amerikanen en verder Europeanen. De naam zegt het al Desert Palm. Het is wel een hele mooie en chique buurt.
Vandaag wel voor het eerst met een boekje aan het zwembad gelegen. Dat was toch ook weer genieten.
Gelukkig schijnt bij jullie ook de zon en nu maar hopen dat hij zich voorlopig laat zien.

  • 22 Juli 2012 - 15:48

    Marcel, Erna & Boys:

    Bij zo'n pool en lot's of water is het natuurlijk lekker uit te houden. Groot gelijk, Mary,lekker onderuit met een boek: Daar is de vakantie ook voor!! We hebben dat hier vandaag ook eindelijk kunnen doen: lekker buiten leven, zoals het hoort in de zomer.

    Lieve groet voor jullie allemaal!!

  • 23 Juli 2012 - 12:39

    Mascha:

    Gelukkig kunnen jullie af en toe wel lekker plonzen in een zwembad of meertje! Misschien wennen jullie al een beetje aan die temperaturen? Wij in iedergeval nog niet,ondanks goed smeren zijn we behoorlijk verbrand!

  • 23 Juli 2012 - 16:21

    Loek Van De Steen:

    Beste Mary en familie, via via kreeg ik te horen dat jullie op weg zijn naar L.A.
    Laat ik hier nou net toch wonen. Als jullie zin hebben kom dan gerust langs. Kunnen we gezellig bijkletsen van vroeger over Pallie en onze gezellige avonden in de Ruif. ben ondertussen fokker geworden van weerwolfjes, met voornamelijk afzetgebied Japan. Ze kijken daar niet zo nou! En naast de kooikarpers zijn ze verzot op de blauwe lugaankleur.
    Mijn adres is Central stationstreet block 5 te L.A

  • 23 Juli 2012 - 16:28

    Kees :

    Hoii lieve familie en allerbeste Steve,
    Even berichtje van mij. Zitten eindelijk te genieten van de zon en zojuist pas alle verhalen gelezen. Wat een trip en hoop snel jullie weer te zien. Met mij alles goed en ben super blij voor de kids met al hun cijfers rapporten, toelatingen! Kan niet wachten tot de volgende Bbq,
    Greetings @lex

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 11 Juni 2012
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 25430

Voorgaande reizen:

19 Juli 2014 - 21 Augustus 2014

Roadtrip Oost Amerika en Costa Rica

02 Juli 2012 - 02 Augustus 2012

Roadtrip America

Landen bezocht: