14 juli Capital Reef National Park – Moab 230 km - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van famvanbeekhuizen - WaarBenJij.nu 14 juli Capital Reef National Park – Moab 230 km - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van famvanbeekhuizen - WaarBenJij.nu

14 juli Capital Reef National Park – Moab 230 km

Door: famvanbeekhuizen

15 Juli 2012 | Verenigde Staten, Moab

14 juli Capital Reef National Park – Moab 230 km

’s Ochtends een bezoek gebracht aan Capital Reef National Park, dit is eigenlijk lang genoeg, Er zijn veel plaatsen waar wij niet met onze camper mogen komen. Deze is nl. 31 feet en daar mag je alleen met een 27 feet camper komen.
We zien de Chimney Rock (schoorsteen), the castle en bezoeken the Fruita School. Een piepklein gebouwtje waar 26 kinderen les kregen, alleen in de winter, want in de lente, zomer en herfst moesten ze hun ouders helpen op het land. Je kunt er niet in, alleen door de ramen kijken.
Dan doen we de wandeling naar Hickman Bridge, een grote natuurlijke brug van 40 bij 40 meter. We klimmen 133 meter omhoog via een natuurlijk pad (dus niet aangelegd), een mooie pittige wandeling.
We gaan vertrekken richting Moab, weer hele vreemde landschappen onderweg van een maanlandschap tot een toendra. Het blijft apart om te zien.

Regen, regen en nog eens regen onderweg, het begint hier op Nederland te lijken. Normaal is het 40 Graden C hier in de zomer. 5 Km voordat we op onze eindbestemming aankomen is het droog, het is ons gegund. We zoeken een camping op, een Koa, daar zijn er heel veel van in Amerika. Ik vind de camping erg tegen vallen en het is nog wel de duurste tot nu toe. Het is dus voor ons de eerste en laatste Koa camping.
Even boodschappen doen, Moab is trouwens wel een leuk plaatsje. Er is zelfs een heuse Starbucks in een supermarkt, dus we nemen allemaal een lekkere koffie.
Lucas en Stef gaan nog even zwemmen en daarna gaan we midgetgolven. Een rustig dagje dus vandaag.

• 15 Juli 2012 - 20:59

Sanne:

leuke foto's deusjes!
    goed leventje daar zo te zien. leuk om alle verhalen te lezen en het is wel vol te houden daar volgens mij. balen van die airco en gaaf hoor las vegas!

VEEL PLEZIERRRR NOG, geniet er van met ze alle.

ps wat een ding van een camper pff